2012年8月7日星期二

8-7(tues) 奧運@倫敦

因為睇奧運, 所以睇多咗亞視, 每日幾乎聽要一次呢首洗腦歌係咁"COME ON一齊SHOUT呀周呀周"...聽一次笑一次...其實佢又真係幾功德無量! tum得我好開心!

仲有我好欣賞劉鍚賢呀, 朱慧珊呀, 林韋辰呀, 陳嘉輝呢班加埋200歲的藝人, 好落力咁一邊chok一邊shout"呀周呀周"! 令人好興奮呢…



今年兩台一齊播奧運, 呢個安排又真係幾得意! 開幕禮見到克勤, 依然會令我諗起96年佢同劉華一齊去參加香港升旗禮的事件…oh! 奧運@我最喜愛的倫敦...真係好令人懷念啊!


至於做咗兩個星期o既"怒火街頭2", 其實我覺得有d悶, 唔知點解上輯感覺好睇d! 依家即使miss咗, 都唔會有意欲去睇番!

同埋我想話呢…苟姑娘雖然係幾靚, 但佢啲廣東話真係聽得人好辛苦! 睇埋字幕先勉強知佢講咩, 其實我寧願佢講國語! 佢上鏡依然係略肥, 不過其實我覺得女仔有啲肉更靚…所以佢o既外型我係幾buy的!

哈哈…law霸回春?

而呢兩位"飛虎"的路人甲乙, 一坐坐咗廿年…又係有趣…

終於睇完晒19集"護花危情"…個結局呢…點解要咁呀? 估唔到黃宗澤要咁死! 同埋, 成個劇真係一個鍾嘉欣的音樂特輯, 隔十分鐘播一次主題曲, 隔廿分鐘又唱一次"月亮代表我的心"!

嗰日睇報紙睇到呢段…sorry! 笑咗…

有讀者問我點解仲未講港姐…你又講得啱, 我真係幾乎無咩留意! 雖然我有睇番佢每個禮拜六的英國外景, 但為的係睇番我最愛的英倫…但d港姐呢…咁睇咗幾個禮拜都勉強認得啲o既, 但真係印象唔深囉! 我相信近年都真係唔太多香港人有留意港姐…你問番我舊年邊個係冠軍, 我都真係要諗好耐! 港姐呢d”雞肋活動”, 你真係摺咗佢又唔係, 繼續搞又尷尬! 同埋無咗準決賽, 其實令d佳麗更面目模糊, 無得俾某d其實有potential但比較慢熱的佳麗跑出…好似91年o既郭藹明咁!

原來今年港姐四十年, 搞成咁真係令人心o翕! 唔怪得王晶同阿叻要夾埋幫港姐做d咁o既奇怪另類宣傳!

禮拜六個戚美珍個新節目"珍情品味"…喂, 幾好睇喎! 除咗講食嘢, 仲有主人翁背後的故事, 講吓人生起跌經歷, 唔錯呀!