2012年4月13日星期五

4-13(fri) 盛女愛作戰

"盛女愛作戰"…毫無疑問係近期最"成功", 但又最"垃圾"o既節目!

"成功"in the sense that佢真係製造咗好多話題, 連平時唔睇電視的朋友個個都話有睇, 又係無論面書/討論區/日常生活人人都談論緊(more accurately係笑緊), 我o既秘書小姐都叫我一定要寫吓呢個節目…

相信大部份朋友都會記得兩年前有個類似o既節目"港男.港女", 亦都會記得當時係同樣地成功製造咗好多noise…又係借呢個兩性話題去懶係探討, 實則我覺得係有d譁眾取寵, 以"恐嚇"形式去引起話題! 好彩o個時只係星期日檔案玩兩集…但係今次呢個好似打算長玩長有, 至少播幾禮拜啦吓嘛? 仲要依家收視爆燈, 佢應該可以有大把衍生出o黎o既節目, 得閒叫吓d"盛女"接受呢度訪問呀, 上吓d遊戲/清談節目 (肯定會上吓"三個女人一個墟"啦), 跟住又跟進吓o個d甚麼導師…係咁整d"盛女愛作戰之xxx"變奏版出o黎!

無可否認, 呢個節目真係好成功, 事關佢爭到收視, make到noise, 最重要係佢達到提供娛樂呢個元素!

不過友儕間亦一致認為呢個係近年最垃圾+最譁眾取寵+最害人不淺(下刪一百字)o既電視節目…咁我唔係話佢講o既points無一可取, 相反有d係令人值得反思o既! 佢某程度上都教到你一d待人接物要留意o既技巧…但呢個節目o既present手法…係以"恐嚇"+洗腦形式去"植入"觀眾o既心靈, 仲要日日係咁播添! 其實最終動機係咩就好明顯啦…君不見每晚上字幕時的sponsor係邊幾個…就知道佢係搞緊咩! 所以作為半個tvb fans我都要狠批…為咗增加收視/引起話題不擇手段去製造一種歪曲的社會壓力…電視製作者也有社會責任…唔應該無再不用其極去製造社會分化, 助長歪風!

你可以話o個d盛女係抵死 (首先我唔明點解會有d人肯參加呢類型的真人show…雖然"媒"味很濃…好似依家俾人笑到爆的39歲florence, 佢o係鏡頭前係咁數o個個50歲哥仔外型年紀有幾咁唔掂, 但我相信就算佢心底裡係咁諗, 都唔會對住個鏡頭講出o黎呀嘛?! 同埋其實我連佢哋點解肯做呢d"媒"我都完全唔明囉! 俾幾多錢你都無理由肯做啦...真係呢世俾人指住o黎笑o架喎!)…而我亦都完全認同你話外型唔掂一開始就已經係大交叉, 你唔可以怪人只著重外表, 因為你第一樣令人認識你o既一定係外表, 你內在有幾美, 都要被你外在吸引咗先有興趣去發掘o架! 但係…你真係唔駛三句唔埋兩句叫人去整容!!! 我知你有什麼醫學美容做節目sponsor…但你唔唔駛hard sell成咁?! 比tbb d膠劇o既植入式廣告更over!

跟住坦白講, 你話d盛女難頂, 我覺得o個d咩心靈呀/形象呀/仲有咩談吐導師佢o地每一個的appearance加造作程度, 比起o個5位盛女難頂多百倍!




有睇"港男港女"o既朋友都可能認得個winnie…嘩, 呢位姐姐over到呢! 同埋以佢成個package, 我又真係唔多明佢憑咩去做呢d所謂導師?! 從佢o既談吐…愚昧的我認為佢o既內涵唔係負數都唔會多於零(你可以唔認同我…haha)…外表就更加唔駛講! 而最大問題係佢有二百個造作囉…咁o係呢方面, 我覺得盛女之首florence都討好過佢! o係網上search吓佢d資料, 原來連香港網絡大典都有講佢o既條目(當然係俾人鬧爆o個隻)…:p

至於有個整容整到變晒樣的queenie…唔知大家仲記唔記得有個落選港姐叫陳莉敏? 好似係95年…就係佢喇! 之後佢好似有o係d tbb劇做吓二打六, 我比較有印象應該係"同事三分親"做武紀勇個前妻 (唔知我有無記錯?)…o個時佢應該已經整咗幾次容! 跟住佢仲好似有寫吓專欄教人美容同埋又係講感情關係o個隻!

上次"港男港女"又係有佢 (基本上台前幕後都係同一個班底), o個次個樣都又變咗d, 但無今次咁誇! 真係每次見佢都唔同樣…但今次係不折不扣的"整容樣", 即係開始"meh"晒o個d…呢d只會發生o係50歲過外, 好似邵音音/宮雪花o個隻…好少30幾歲就會出現呢d樣…你睇吓班整容o靚模依家仲係好靚…咁佢老佢哋十零歲, 就算唔靚都未至於會咁快"meh"…證明佢真係整咗好多次 (而佢本人係承認o既)! 但明明以前佢選港姐我真係覺得佢ok o架喎…又係無o個樣整o個樣…有幾個盛女阿suki同mandy乽好樣過佢添啦!

跟住o個位mei ling auntie…得罪講句, 我哋一睇電視…異口同聲話: "淫媒"! sorry, 如果佢真係唔係o既話, 我要衷心同佢講句sorry! 因為佢實在太~~~似! 如果要cast人做呢個角色…我第一個會投auntie mei ling一票! 而佢所做o既咩match making company…其實咪又係…haha! 無…我係想話係個節目o既sponsor之一啫! 哈哈!

跟住前幾日先同朋友講開pua (pick up artist)呢個呃錢行業…點知尋晚o個集真係有介紹呢d人出場! 嘩! 成個感覺有少少種金或者鑽石能量水feel…hoho! 而o個幾位dee dee…sorry, 佢哋講o既嘢…咩女仔要做收線先o個個, 個msg又唔可以長過個男仔o個d"金科玉律"…你求其o係google打吓都會search到, 係人去廢up都得…但…最…大…問…題…係…o個三位dee dee本身的presentation skills都好有問題, 講嘢lur lur哋又無咩自信…有欠說服力…你要呃人錢, 要去教人種金…你講o既嘢係可以無內容…但首要條件係要講得動聽…at least疑似動聽囉! 但佢哋…要去進修吓說話技巧先!

成個節目根本就係一個廣告雜誌…咁我寧願你好似d咩"變靚d"咁明買明賣…擺明sell你好過搞d咁嘢去譁眾取寵! 你要探討呢d兩性話題唔係唔得…但以呢個手法我覺得有欠傳媒道德…係好睇, 係有娛樂性…但荼毒人心…"意識不良"囉, 應該列入"PG家長指引"行列! 哈哈!

呢個節目係好笑…係有追看性…但此風不可長! 希望tbb唔做一個高質素電視台, 都唔好荼毒下一代呀! 哈哈, 相信呢個話題…近期香港人又可以有排discuss! 等我都去discuss吓先…:p