2010年11月8日星期一

11-8(mon) 抱抱俏佳人

終於睇咗"抱抱俏佳人"…真心得喎! 個故事同情節寫得唔錯, 溫馨寫實得嚟又要有好多笑位 (有d真係幾好笑吓)…即使"pit"開三個主角我都好buy呢個元素, 套戲本身都真係得囉...鄭丹瑞同黃真真係有d計! 咁當然, 林峯+楊千嬅+周秀娜三個我都buy又真係令套戲再加多咗好多分o既!

同埋我有d唔多buy林峯o既朋友, 睇完都話覺得佢ok cute囉...選角稱職應記一功! 佢同千fa呢對姊弟戀又真係睇得人好舒服…同埋, 可能呢期真係興姊弟戀…早多十年睇可能個接受程度又無咁大o既! 依家可能“兄妹戀”反而怪咗添…hoho! 而周秀娜o既演技作為新人o黎講我覺得都算幾ok! 仲有, 麥玲玲師傅都做得出奇的好...係一大驚喜! 至於其他綠葉, 好似千fa身邊的四位知己阿毛姐, 徐子珊, 廖碧兒等都做得恰如其分…坦白講, 呢套真係得…嗰套什麼“翡翠明珠”根本無得比, 完全唔係o個回事…攞佢o黎同“抱抱”比簡直係侮辱咗“抱抱”囉…hehe!



呢排去睇咗好多舞台劇…上個禮拜又去咗牛池灣文娛中心睇朱茵同何偉龍嗰套"瘋狂夜宴搞偷情"...都算唔錯! 香港舞台劇應該支持吓o既! 朱茵真人比上鏡靚好多…我平時對佢印象只係一般….但今次見到真人真係幾索! 反而同場見到作為現場觀眾o既廖碧兒, 比起我前幾年成日喺中環撞到佢o既年代真係跌咗watt, 不過真人反而好瘦...完全唔係平時俾人講到佢咁"大隻仔"囉…可想而知郭可盈o既真人應該會瘦過火柴人! 咁都係有d肉地好睇好多!



上個禮拜開始播o既“刑警”, 我睇咗幾集啦…因為有80年代五虎之中o既兩虎聚頭已經夠吸引, 一見到三哥同華黃日華一齊, 成個80年代的感覺返埋o黎, 仲要加埋陳秀珠, 李國麟咁…真係好有親切感! 至於劇情, 暫時睇都ok…要之後睇落去先可以再作評論!

至於“巾幗”, 我知道個個都話好睇…但我同小部份朋友就覺得太過“劇力萬鈞”, 太heavy…加上個劇種都唔係我杯茶…所以我真係無咩點睇! sorry, 恕我taste怪, 同大眾唔同…hehe!

仲有…尋晚坤哥o係“金曲擂台”扮哥哥o個段…幾好笑吓! 雖然論歌藝好似胡渭康好d…但坤哥o個part真係笑咗囉! 仲要係全家一齊笑…sorry! 的確係有娛樂性呀吓!