2010年5月25日星期二

5-25(tues) 談情說案首播喇~~~

嘩! “飛女正傳”話咁快就做完…本來d演員我幾ok, 但睇極都唔係太有興趣…可能真係胡鬧得滯, 唔係我杯茶! 今個禮拜上o既“談情說案”…由開拍已經想睇啦…事關…哈哈…大家都知點解啦~~~! 除咗林峯, 仲要另外三位主角楊怡, 馬明同廖碧兒我都幾buy, 好難得有一套劇可以所有主角我都咁鍾意睇, 仲要係比較青春o個一班…對上一次…可能已經係2003年o既“律政新人王”o個4個主角囉!

跟住夜晚重播“天地豪情”…應該又可以繼05年“創世紀”之後又掀起一個深夜追劇熱潮! 不過頭十幾集我覺得唔算吸引...我當年都係到十幾集先開始力追...oh, “家咩姐~我姓甘o架~~~”當然深刻, 仲有“我姨甥係我老公個仔~”…真係噢賣吉! 同埋陳錦鴻o個時個樣原來真係幾“o靚仔”! 6月仲話會連播兩個鐘, 跟住兩點幾又要轉去亞視睇“還看今朝”…請問我係咪唔駛瞓?! t

8點幾套“掌上明珠”…雖然話唔係特別buy, 但都算ok好睇, 又係o個d老老套套勾心鬥角囉…但係個班底好“壹號皇庭”…所以我buy…hoho! 仲有must watch o既“女王辦公室”…不過好快就播完…後段反而無一開始咁好笑…同埋music忽然鍾意o左leven (雖然佢話係有舖排…但我又唔係太睇到)…但leven又唔係特別鍾意佢呢段…我以為會舖排得多d添…之後o個套處境劇“天天天晴”, 又有社長同老總喇….仲有李司棋添…令人諗起前幾個月朝早6點幾重播o個套“茶煲世家”! oh, 仲有我好buy o既李思捷…同埋田蕊妮都幾ok! 呢套都有少少期待!

仲有…超級巨聲班人…本來我都ok, 但再咁落去咩節目都見到佢o地, 連獎門人都上埋, 真係會睇到嘔囉!