2010年3月22日星期一

3-22(mon) 秋香怒點唐伯虎

嘩…套“秋香怒點唐伯虎”話咁快已經做到第三個禮拜…其實套戲係ok o架, 幾好笑添…陳豪亦都做得幾好, 幾生鬼! 但我都不得不承認連我呢d ok胡杏兒o既人都有d頂唔順佢做秋香囉…點解又咁玩佢?! 雖然我o地話要諗吓tbb裡面邊個可以做秋香都唔係好諗到…或者法拉囉…再唔係廖碧兒啦! 但佢o地幾個其實都真係太高喇…一d丫環feel都無! 其實胡杏兒拍埋一班丫環度行出o黎時高o左成個頭都已經好怪o架喇! 原來個劇情真係講得好o岩, 太高頭大馬真係唔可以做下人o架! 因為會怪o左~!

“女王辦公室”真係依舊集集都幾好睇, 每集內容都ok好笑…有一集話幫個廁所剪綵都幾抵死!阿輕輕鬆鬆鄧梓峰都真係做得幾好…仲有吳唱k亦都真係有驚喜! 同埋首主題曲出奇地令我覺得幾“好聽”囉!

終於都睇完“老公萬歲”結局篇…都係o個句, 我鍾意李綺紅+謝天華+曹敏莉o個段…成條線都寫得唔錯! 苗僑偉同張可頤o個part就悶d…不過講張可頤同高皓正o個段“疑似”姊弟戀+婚外情都幾得…有一幕講張可頤約高皓正去餐廳拒愛都寫得幾好笑! 但最後幾集咩借肚生仔又俾羅浩楷搶o左個仔就有d胡鬧囉…點解tbb d劇永遠都係要爛尾o既呢?!

Btw, 上個禮拜王菀之o個集“我的故事我的歌”幾好睇…佢個人都幾funny吓…同埋o係英國取景我鍾意!

又, 有日睇深宵音樂節目...又睇到一個經典mv...係我最鍾意o既肥嘟嘟年代鄭秀文 (雖然當時大部份人都唔會認同我o既"taste"...:p) 哈哈哈...但我依然係最鍾意o個期 (即"浪族闊少爺"o個期) o既sammi...我覺得好靚喎...hohohoho! 個身係有少少肥o既 (相比起後期), 但十分ok呀, 女仔係要有d肉先靚o架嘛!

呢隻“valentino”又真係幾特別... 仲有個mv裡面阿華倫天奴不停o係度yup yup yeung yeung都好搞笑...! 同埋呢隻係sammi有史以來第一首勁歌推介呀! 其實成隻holiday大碟d歌都好唔錯o下...而"holiday"亦都係佢咁多隻碟之中我最鍾意o既一隻…個封面又影得靚d歌又好聽...我當年發癲到買完盒帶仲買埋cd...因為驚餅帶有日會聽到爛 (斷)囉...wahahaha!