2010年2月12日星期五

2-12(fri) 黎明金句encore!!!

雖然post過好多次leon的金句...但又一次見到, 點都要再post吓...:p



老黎呢d先係真正的金句王, 藍奕邦之輩真係要行埋一邊! 查實我真係唔覺得leon係廢o翕喎...每一句都係深思熟慮…我衷心覺得leon是充滿智慧的...只係世俗的人唔識欣賞...:p

從前我最多只會欣賞佢俊朗o既外表 (主要係“今生無悔”的程朗), 現在, 我係欣賞佢o既智慧囉…我最鍾意"原則會取締默契, 默契會產生更多議題"...押埋韻添呀! 勁!

查實我覺得當年佢爆出"手掌又係肉, 左手又係肉"只係一時口快講錯o左 (雖然我o地當年都笑o左好耐)... 點知錯有錯著, 發覺呢個先係應對傳媒的最佳方法...又唔會得罪人, 又可以搞o下笑, 又唔駛直接答記者d問題, d記者又可以有o野寫…一舉幾得, 何樂而不為...呢d先係真正醒! 成個娛樂圈最高EQ可算係佢囉…:p


去k又唱多一次Raidas呢首勁勁勁勁歌“傳說”…真係無論點都無辦法可以一字不漏咁唱晒…邊個可以唱到, 我直頭願意請佢去唱k呀…!

以下呢個陳德彰live版本, 好似已經慢過原裝版少少…不過佢都係勁!



嘩, 呢期“人間蒸發”一晚做兩集…搞到我晚晚追到至少兩點幾先瞓得…都幾精彩幾緊湊喎! D case都幾好睇…係“兩個吳美珩”o個part有d爛…不過都有少少估佢唔到! 我完全唔明點解上次d“中產”朋友話tbb播呢套“人間蒸發”真係令佢o地“蒸發”o左…?! 恕我膚淺…我覺得呢套幾好睇囉! 仲有, 05年的廖碧兒真係幾靚!