2009年3月23日星期一

3-23(mon) laughing效應

Hi…各位觀眾…”i’m still laughing…”…我意思唔係我仲笑緊, 而係想話, 我仲係講緊laughing呀…wahahahahha!

今次呢個史無前例o既“laughing效應”, 真係勢如破竹…搞o左成個禮拜依然好眾志成城…又要quote網友mandy o係fb同我講o既一句: 真係“眾志成城為laughing”~~~

d網友瘋狂到又話要著黑衫悼念, 又話要將laughing哥死忌訂為公眾假期…雖然只係吹水, 但吹得幾好笑o下…上晒腦! o係網上亦見到好多”惡搞”o既報導…當中呢段都算幾好笑…

“laughing為了公義而出賣自己的菊花太深入民心。因為laughing一死,引來極大迴響。各大討論區都在同一時間哀悼laughing哥。因有不少學生哥,上班族要求政府將3月18日(laughing哥的死忌)及2月5日(二五仔,指卧底)訂為公眾假期。

同日tvb亦收到多宗投訴要求tvb用龍珠令laughing復活,此劇的編劇更因為laughing一死而收到觀眾的恐嚇信。

不過令人奇怪的是....謝天華因醉酒駕駛而被判監禁6星期沒有人理會...他扮演的角色死去卻得到很大迴響,真是耐人尋味...”


…其實依家d網民寫o野真係幾有幽默感, 尤其係以好認真o既腔調去寫一d好搞笑o既內容…我鍾意!

仲有呢d設計圖片, 又係好得…都話網民係創意無限o架啦…


我最鍾意呢個…


今次呢個laughing哥現象, 事前真係無人估得到會咁咁咁勁…tbb估唔到, 學警監製估唔到, even laughing哥本人都唔會估得到可以o係香港社會掀起個咁"趣緻"o既熱潮…簡直仲爆過當年"溏心"幾百倍呀! 大家都要一齊唱番句: 哎呀呀呀呀呀…我估不到~~~!!!

坦白講, 未播之前, 我直頭唔知謝天華有份做添呀…

成件事就好似平時一大班人乘機起哄咁...好團結一致, 眾志成城! 聽聞依家tbb特登留番條尾...唔交代清楚laughing哥死o左未...等大家多d幻想空間...可以下集再講佢嘛! 不過講真, 雖然我都想下集有得睇laughing, 但我又唔係咁想laughing哥翻生…因為咁先有戲劇效果! 試諗o下, 佢如果唔係死得咁慘...個效果又唔會來得咁震撼啦...oh, 真係矛盾!

“記者昨日致電《學警狙擊》的監制黃偉聲,他表示對“Laughing哥”一角受到如此熱烈的回響“始料不及”,盛贊謝天華的出色演繹為這個原本將會更早死的配角加分,更稱會考慮再拍《學警4》,為廣大網友解開“Laughing哥”的真死假死之謎。

Laughing哥在前晚播出的戲中遭槍擊身亡後,各《學警狙擊》討論區默哀聲一片,更有網友PS了Laughing哥遺像開追悼會,過路網友紛紛燒香拜祭,希望他可以葬在浩園。很多網友表示“沒有laughing哥的日子,不再收看。”一部分網友入戲太深,不能接受Laughing哥去世的噩耗,憑借“死未見尸”猜測其未死,拉開真死假死的口水大戰。另一部分網友則展開積極行動,聯合簽名要求TVB編劇讓Laughing哥“死而複生”。還有網友開始聲討害死Laughing哥的真凶,欺騙感情的海味,直接開槍的柏翹,幕後黑手三哥,間接凶手藥煲都被納入聲討行列。

監制獨家回應 黃偉聲:始料不及

我聽到很多聲音,看到網民對他的死反應很大。我原本只想做一部警察戲,沒想到這個古惑仔角色會回響這麼大,始料不及!可能是觀眾對這個角色感到有驚喜。而且是傳媒作祟,令這個角色真實的臥底身份和他將會死一早被曝光,令觀眾更加期待。有網友覺得他仍未死,不奇怪,因為未見他的尸體,而且我們又剪走了之前拍好的埋葬他及扔他進海的戲。我們想給觀眾一種懸念,給人猜測他死了還是沒死,給大家一個希望。《Laughing哥前傳》我們就不會拍了,但拍《學警4》的機會就會大點,因為有個懸念嘛,可能Laughing未死呢,可能有人救了他,可能有人把他藏起來的呢,大家越多想法,這個故事就越有講下去的可能。”




大家話叫我分析o下今次呢個“laughing現象”, 其實我又點識“分析”呀…你要我講, 我諗可能係因為有一段時間無咩好爆o既電視劇/角色, 上一部可能係大半年前o既"家好月圓"...正如我之前所講, laughing哥第一樣係個名夠爆, 但你初時都只會以為佢又係一般古惑仔大天二mk小混混, 點知原來佢係"無間道"的朝偉, 但角色更加有血有肉...o係全無expectation之下爆出驚喜 (因為之前大家集中力都係放o係唱k/鍵鋒/三哥/海味…甚至“忍著淚說goodbye”的林利身上…大家都無留意過謝天華呢個角色!)

到之後發現佢係卧底, 跟住仲要死得好慘, 咁咪加晒分囉...跟住一傳十十傳百, 又靠討論區/blog/fb的"連鎖效應", 達到滾雪球效果, 跟住大家就好似平時忽然起哄咁...好"眾志成城為laughing"...形成了今次的“laughing哥效應”....雖然我都覺得facebook單o野係誇o左少少, 但又極度抵死, 好癲好好笑…大家都玩得好開心.....:p



嘩…估唔到講講o下, 前兩日開始真係有警署燒喇…仲有製毒工場同埋郭sir添!

我除o左燒wendy同芯姐俾佢 (有人話我送完wendy又送芯姐, 擺明玩野…哈哈哈…唔係玩o野呀…咁佢兩個都鍾意嘛…:p), 仲燒埋警署同李柏翹添! 正如好多網友所講, 最應該燒柏翹俾laughing哥啦…雖然佢係好人, 但成日簡接害死人! 同埋佢o地玩新郎就玩新郎啦…洗唔洗玩到去咁“山卡啦”呀…真係擺明玩o野!

同埋其實大家覺唔覺得柏翹同藥煲o個段去得太求其…柏翹幾時開始鍾意花若葆? o個次無啦啦見佢去釣魚拖住藥煲, 但之前有無講佢幾時開始鍾意佢? 定係我成日飛o黎睇miss o左? 無啦啦一齊, 仲要忽然咁快結婚...去得太快…搞咩?

依家網上好多人討論誰人要"一死以謝天華" (btw, 我終於明白點解喇!)...柏翹同郭sir都係熱門人選! 阿郭sir又係激死人, 五年又五年...想點呀? 本來天哥死o左laughing都換晒警服諗住復職...點知佢又叫人繼續無間道落去...激死!


誰要一死以謝天華…

“還有網友開始聲討害死Laughing哥的真凶,欺騙感情的海味,直接開槍的柏翹,幕後黑手三哥,間接凶手藥煲都被納入聲討行列。”

“李柏翹根本就係進興既臥底, 上集就害死Fiona, 今集仲要整死埋臥底Laughing哥, 呢個專殺差人既差人唔係黑社會臥底係咩呀…wahahahahhaa”




嘩…原來阿忠同孝哥有斷背情添呀…唔知最後有無cut到呢?