2008年10月31日星期五

10-31(fri) 吳君如@志雲飯局

上個禮拜六去剪頭髮, 睇o左一本新出爐o既明周, 除o左有do姐同呂方分手的報導, 仲睇o左一篇係志雲飯局o既文字版, 訪問吳君如! 平時o既“志雲飯局”都好少刻意去集集上網睇, 只係一d好有興趣o既artistes先會睇o下…但今次因為睇o左個文字版, 好有好有興趣去youtube搵番個真人版…嘩! 真係幾好睇…吳君如個人真係幾funny…我buy呢d!

吳君如 (1/10)


其實一向都ok欣賞吳君如, 是關佢幾爽朗, 大癲大肺, 好好笑…最重要係轉數快, 聰明又有自信…呢d都係我好buy o既o野…同埋佢寸寸o地, 但又寸得有point加抵死嘛…呢樣好最緊要…寸而唔好笑就係一個大忌…成日都話寸人係一門好高深o既學問! 前幾年佢o係有線主持o既《先睇星期四》同《再睇星期五》, 又係好多集都笑死我!

呢集志雲飯局真係幾好睇…可惜youtube未有下集…我o個次睇文字版就一氣呵成兩集內容講晒!

同埋阿君如拍埋志雲大師度又係有一定化學作用…平時我又係好少聽電台, 但o個次有個friend極度推介仲send埋志雲上“嘩嘩嘩打到o黎”o既錄音o黎俾我聽…一聽之下又真係超好聽, 笑爆嘴喎! 平時見志雲正正經經, “大方得體”咁訪問o下人, 原來佢搞笑同自嘲都有一手…係有d計o既…抵佢可以o係tvb坐到呢個位!

一開始阿志雲大師話因為吳君如係第一百集嘉賓, 所以有特別的歡迎儀式…但佢就話震到佢耳仔都聾埋…好抵死!

吳君如 (2/10)


同埋我知我點解咁buy吳君如喇…原來佢真係同我有d相似! 又係好鍾意食o野, 仲要係好識得欣賞食物, 見佢食o野個樣真係衷心食得好開心就知! 其實咁多樣開資之中, 我最捨得就係用係食o野度…咁人各有志啦, 有d人鍾意買手袋, 有d鍾意買化妝品咁…我同佢都係對食有要求, 佢識得enjoy 食o野都係一種藝術o黎o架嘛…我buy!

睇番wiki, 原來佢又係獅子座…唔怪得知我o地咁似…哈哈哈哈哈哈哈!

吳君如 (3/10)


吳君如 (4/10)


吳君如 (5/10)