2008年3月20日星期四

3-20(thurs) 港樂鄭中基梁漢文演唱會

上個禮拜去o左睇“港樂鄭中基梁漢文演唱會”…喂, 一如所料, 幾好睇喎! 首先因為我都幾鍾意睇港樂, 就算齋係佢o地無歌星我都ok, 不過crossover就更合我心意, 所以咁多年o黎港樂x流行歌手concert我都會去捧o下場 (不過葉麗儀o個d我就無去, 唔係話佢唔好, 只係不是我杯茶)…加上梁炳同中lay我都幾ok (正確o黎講我係好buy鄭中基添! )…佢o地d歌又算幾好聽, 同埋兩個都係唱得之人!

文文(我o地慣o左咁叫佢) d歌其實就hit過中基好多…尤其佢出道又早多佢5/6年, 留o係樂壇又耐過佢, 所以hit歌真係一籮籮…好似hit足14年o既食糊之作“纏綿遊戲”, 之後o既“傷了三個心”, “我需要的只是愛”, “衣櫃裡的男人”, 到03年“鹹魚翻生”之作“七友”…仲有我最鍾意o既“刑偵2”插曲“愛與情” …真係超好聽! 正如之前所講: 佢又係慘o既, 咁多年o黎好多起起跌跌, 成日有d歌紅o左兩下, 跟住就無啦啦跌番落o黎, 呢個cycle仲要o係呢十幾年o黎repeat過無數次…


(梁漢文 – 愛與情…o係youtube居然搵唔到原裝mv, 可能係俾tvb要求摌晒! 得呢個自製短片version…不過都幾正喎, 有鄭嘉穎同周麗淇片段…我都幾鍾意睇! 同埋呢個係搵云成個youtube唯一有得聽晒成首歌o既version! 要再講多次…真係好好聽!)

文文多好歌, 亦都唱得唔錯, 但有比較之下, 又真係中基唱得再好少少 (可能又係biased啦o下!) 事關佢把聲入咪d! 不過講真, 佢唱歌唱得咁好…依家反而要主力搞笑都有d可惜! 雖然佢搞笑亦都真係有一手…仲要係轉數極快o個隻! 好少人講o野可以引到我笑…佢係其中一個! 所以佢有呢方面o既talent, 又唔可以話係o徙o左o既!

今次演唱會一開場就係由鄭中基唱“天意”…加埋管弦樂成個arrangement真係好得囉! 唔睇番都唔記得原來我之前都講過: 其實佢咁多隻歌, 我覺得最好聽係"天意"…本來我都唔記得o左呢句說話, 點知佢今次揀o左呢首唔算係最多人識o既歌做開場, 個感覺又真係好得喎…好grand, 好動聽, 好配合呢個場合…即刻又覺得呢首歌再好聽多兩倍! 其實當年呢首歌都攞o左好多流行榜冠軍 (同期千嬅o既"因為所以"亦都係好hit)…可惜佢個人唔夠紅, 所以首歌都無去一個佢理應可以更hit o既位!

第二首就係文文出場唱“愛與情”喇…配埋港樂又係超好聽! 呢d港樂show成日都可以令d歌手“鹹魚翻生”o既最大原因, 係佢o地做親呢類show, 都會揀番自己最hit o個d歌o黎唱 (反而個人演唱會可能因為唱過好多次而改選d較冷門o既)…即刻喚醒晒大家o既記憶, 尤其係克勤o個次谷底反彈係最成功o既…事關佢真係有紅過, d歌亦都曾經十分hit, 但係80年代尾/90年代初o既事…之後係跌到有好幾年連唱片都無得出! 但一次港樂, 令大家再次聽番晒佢多年o黎d hit歌, 而當年鍾意佢o既青少年, 01年亦正值廿幾/卅幾歲, 最鍾意“懷舊”亦最有經濟能力去做盡一齊去“懷舊”o既年紀 (e.g. 買演唱會飛/碟etc.…所以佢之後d演唱會都長賣長有!)…港樂o既最大功勞, 就係喚醒大家埋藏於腦海/心底深處o既記憶…再加埋d搞鬼歌連同新arrangement…懷舊得o黎又有d新鮮感!

所以佢o地今次其實都有d“捉到鹿唔識脫角”…兩個都仲有好多hit歌無唱! 文文無唱“傷了三個心”, “我需要的只是愛”, “呼吸”, “移情別戀”etc….中基其實就已經唔多hit歌, 但就連好記得當年攞"最佳音樂錄影帶獎"o既“人若然忘記了愛”, "還以為", "想愛你",“時間人物地點”etc.都無唱片 就算係唱佢最拿手但其實o係香港無咩人識o既國語歌, 都居然無唱到佢o既成名作"左右為難" (呢首歌其實好適合o係呢個場合合唱呀!), “真摯”, 仲有“戒情人”, 同埋我覺得都真係幾好聽o既“如果沒有你在身邊的時候”…


(鄭中基 - 如果沒有你在身邊的時候)

當然, 令佢繼96年新人獎之後, 05年再o係樂壇威番次o既“無賴”(應該係“無籟/瀨”as in天籟/人籟/燒鵝瀨by利孝和年人@05年度十大勁歌金曲頒獎典禮)一定有唱…但佢叫大家同佢一齊萬人大合唱chorus時, 反應居然遠不及間場嘉賓太極 (正職係呢次演唱會o既樂手同和音)…其實今次係同管弦樂團合作, 我覺得係一d都唔需要黃丹儀或者joey tang做伴奏囉, 畫蛇添足! 不過可能係paco要sell埋成個package, 俾d機會佢o地演出o卦?! 唔係話佢o地唔好呀, 但其實佢o地平時都已經係大部份演唱會o既御用樂手, 呢次係管弦樂團show, 可唔可以俾大家透o下?!

不過原來太極先係最多fans…佢o地o係以前原本真係會好似聽orchestra的演奏會時有o既intermission時段, 出o黎表演, 唱o左“紅色跑車”同“留住我吧”, 不單止無變成廁所位, 仲成為係全場最有反應o既時段…真係萬人大合唱o個句: “留住我吧”囉! 都話香港人係愛懷舊o架啦, 尤其係懷八十年代的舊!

仲要我絕對有理由相信有好多人只係為o左o黎睇太極唱兩首歌而入場, 事關我o地隔離o個兩位男女, 一入場就係咁傾偈, 好似十九幾年無見咁, 又彷似有d咩大計要洽談咁…但係一到太極出o黎唱歌, 佢o地居然停o左傾佢o地o既大計, 仲一齊“留住我吧”添! 係佢o地全場唯一可以靜少少o既位…真係吹漲!


(鄭中基 - 搬屋…佢其中一首好hit o既廣東歌)

港 樂 鄭 中 基 梁 漢 文 演 唱 會 曲 目

鄭 : 鄭 中 基   梁 : 梁 漢 文   合 : 合 唱
1. 《 天 意 》 ( 鄭 )
2. 《 愛 與 情 》 ( 梁 )
3. 《 天 跌 下 來 》 ( 合 )
4. 《 衣 櫃 裡 的 男 人 》 ( 梁 )
5. 《 七 友 》 ( 梁 )
6. 《 搬 屋 》 ( 鄭 )
7. 《 被 愛 是 幸 福 》 ( 鄭 )
8. 《 你 的 眼 睛 背 叛 你 的 心 》 ( 鄭 )
9. Bee Gees medley ( 合 ) : 《 First of May 》 、 《 How deep is your love 》 、 《 Night Fever 》 、 《 You should be dancing 》
10. 《 隨 時 行 樂 》 ( 梁 )
11. 《 猛 龍 特 警 隊 》 ( 鄭 )
12. 《 Sorry seems to be the hardest word 》 ( 梁 )
13. 《 It's only a paper Moon 》 ( 鄭 )
14. 《 Longer 》 ( 合 )
15. 《 紅 色 跑 車 》 + 《 留 住 我 吧 》 ( 鄧 建 明 , 雷 有 暉 )
16. 《 艦 隊 》 ( 梁 )
17. 《 披 頭 四 》 ( 梁 )
18. 《 琉 璃 夜 雨 》 ( 梁 )
19. 《 纏 綿 遊 戲 》 ( 梁 )
20. 《 一 世 一 次 戀 愛 》 ( 梁 )
21. 《 黑 山 老 妖 》 ( 鄭 )
22. 《 絕 口 不 提 愛 你 》 ( 鄭 )
23. 《 星 光 伴 我 心 》 ( 鄭 )
24. 《 無 賴 》 ( 鄭 )
25. 《 音 符 》 ( 鄭 )
26. 《 情 天 陰 天 雨 天 》 ( 鄭 )
27. 《 我 代 你 哭 》 ( 梁 )
28. 《 501 》 ( 梁 )
29. 《 八 里 公 路 》 ( 梁 )
30. 《 好 朋 友 》 ( 鄭 )
31. 《 愛 很 簡 單 》 ( 合 )



(鄭中基 - 你的眼睛背叛你的心...post埋呢首, 又係好好聽...其實佢唱國語歌真係又好過廣東歌d [同埋點解佢d國語會咁好?!]! 不過個長髮look真係唔知想點 [仲要不停咁fig再加埋d奇怪動作...笑死我!]...唔怪得o個時成日俾人話佢似李麗珊!)