2006年8月3日星期四

8-3(thurs) 愛情全保

今日打大風, 落大雨…o係六十幾樓“居高臨下”o既office望出窗, 見到d雲同d雨係咁瘋狂o地亂郁…好有衝動打爆隻窗, 睇o下d雨點湧入o黎…直頭好似拍災難片咁…哈哈! 我係有被虐狂o架!

最唔掂係個天文台, 都唔知點做o野o架?! 打到咁勁都唔掛八號…係咪玩o野呀? 醒半日假俾我o地都好呀! 今日行中環條天橋, 直頭好似同d風鬥力咁…呢d咁o既時刻, 緊係留o係屋企個被竇內最開心嘛! 搞到人全日都無咩mood做o野, 但其實又有超多o野未做, 真係好難搞, 不如索性放一日假抖o下開心d!

依家無咩時間睇電視, 對一個電視精o黎講真係好節dur…返工返到天昏地暗 (在我的standard來說) , 無線兩線“新劇”都未有機會講…大陸版神鵰我唔會講, 因為根本無咁早返到屋企, 即使返到屋企亦無興趣睇…本身已經唔係我杯茶, 仲要係大陸版…我o地個年代o既人, 緊係覺得劉華版最得, 其他咩版本都唔掂…細我o地十年o既, 又可能會覺得白面古天樂o個個版本最正…每個年代都有佢o既“經典”, 講來講去又係o個句: “情意結”呀嘛!



九點半o個套“愛情全保”, 通常都係錄o黎睇…本來睇佢宣傳時, 覺得應該會幾好睇…但係睇o左幾集又覺得普普通通啦, 可能因為我錄o左所以不停地fast forward, 無好認真咁睇, 所以睇唔到個精粹啦! 不過我都係睇到頭五集o者, 或者之後o既劇情會精彩d o既!

最可怕係又有o個個馬國明, 仲有我更怕o既江芷妮 (佢當年同mk wong一齊主持星期六下午類似“週末任你點”o既節目, 我已超唔buy佢兩個!)…江芷妮真係只可以話係一個醜版+戲屎版o既唐詩詠! 同埋點解又係佢同馬國明…新螢幕情侶呀?上次“同撈同煲”仲唔夠? 第二線呢一pair真係好唔掂!



吳美珩做番d pro o既角色依舊幾討好, 陳錦鴻都ok o既, 但佢個感覺真係太不修篇幅, 都係亞視年代o既佢討好好多 (大家可以refer to依家亞視深夜重播o既“李小龍傳”)!

同埋點解呢期鄧梓峰咁多戲做?! 阿十郎佢都係做番主持稱職d!

so far覺得全套劇唯一最得o既, 居然係佢隻主題曲囉…幾好聽! 等我睇多幾集先俾個中肯o既評論啦…你又點睇呢?