2006年5月14日星期日

5-14(sun) 今生無悔主題曲 (下)

(續前篇)

講開15年前的經典劇“今生無悔”, 又點可以唔提佢首超經典主題曲同埋多到你估唔到o既插曲s呢? 早前無意中睇到一篇關於「經典電視劇龍虎榜」o既報導, 「90年代十大經典劇集」居然有《今生無悔》! 咁都唔出奇…但係最估唔到o既係《今生無悔》首主題曲居然可以擊敗《誰可改變》…成為最經典o既主題曲! (其實我個人就認為《誰可改變》係更到肉o既!)

“今生無悔”的確係好經典, 但我估唔到有咁多人同我o地有一樣o既喜好, 仲會連隻主題曲都受歡迎到呢個地步…!


(“今生無悔”@香港電視)


“滄桑王傑無人能及”

最近新浪網推出「經典電視劇龍虎榜」,由中、港兩地網友投票選出各年代的經典電視劇、花旦、小生、角色及主題曲等各項;其中最矚目的,自然是「小生之王」及「花旦之後」兩個項目,分別由離開電視台已久的周潤發及無線鎮台之寶汪明荃以高票數獲得。由此可見,兩地觀眾仍好緬懷以往電視劇的日子。
 
不過,在「經典角色」一項,發哥在《上海灘》中的許文強,卻不敵已離世20年、在《射鵰英雄傳》中演黃蓉的翁美玲,實在教人始料不及。而在「80年代十大經典劇集」中,《射》劇亦贏了《上》劇,分別得第二及第三,第一是《神鵰俠侶》。

至於「90年代十大經典劇集」及「千禧年代十大經典劇集」,三甲排名是《笑看風雲》、《天地男兒》、《今生無悔》及《金枝慾孽》、《男親女愛》、《衝上雲霄》。

有劇集,自然亦有主題曲,在「經典主題曲」項目中,王傑主唱劇集《今生無悔》的主題曲《今生無悔》,成為榜首,以些微票數壓倒譚詠麟主唱《天師執位》主題曲《誰可改變》。
 
這個在1991年播出的劇集,共有40集,由黎明、周海媚及邵美琪等主演。未知是巧合還是特別作出安排,黎明飾演的浪子角色,簡直就是王傑真人生活的寫照,難怪他唱起來甚「入心入肺」,由他滄桑的歌聲唱來,實在不作他人想;為這個劇增添不少分數,也讓觀眾留下最深刻的印象。
 
當年這首歌瘋魔一時,大家不妨重溫極之有感覺的歌詞,與今時今日的作一番比較:

這常冷一臉我非偽裝 因時光一再無情盡繪
妳曾於笑面跌出淚水 哀濃於癡百倍
無論那些際遇 回憶都會太倦 恐發現 和前言違背
情願賠上一切 都不說後悔 應不應已經相會
我和妳不需再講甚麼 因曾彼此敬佩
來吧妳乾了吧 難得找到我吧
請莫問 曾如何落泊
還在塵世掙紮 酒可再共醉 添一杯慶祝相會
我和妳不需再講甚麼 因曾彼此敬佩
天無端很暗晦




(多得讀者shaw_mag提供久違了o既“今生無悔”片頭…一定要同大家分享o下! 除o左可以聽番首經典主題曲, 仲可以重溫好多深刻o既場面…其實成個mv都好深刻, 不過最深刻係最尾將四個主角變成“四格漫畫”咁, 跟住四個一齊“令”個頭過o黎望住前面…哈哈! 呢個鏡頭仲要係每次去廣告時都會播o架…oh, 真係“回憶返埋o黎”! )

睇番d舊雜誌, 真係話黎明個角色係影射王傑…至少特技人o個part一定係啦! 當時我一開始都唔明點解會搵王傑唱主題曲, 反而兩位本身係歌星o既主角只可以唱插曲…原來呢套戲係講佢o既故事, 唔怪得知唱起o黎特別有味道, 真係一聽到隻歌, 就會諗起套劇! (同埋, 亦都可以避免o左兩位男主角爭唱主題曲呢個問題!)

相信所有同我差唔多年紀o既朋友, 聽番呢隻歌都一定會好有共鳴, 因為大家無可能會無睇過呢套劇…否則當時返學校同d同學仔都無話題啦!



(oh…仲搵到個“對不起我愛妳”卡拉ok版…o係k唱時成日笑呢個mv…好鬼娘! 仲玩“時光倒流70年”o個隻老套劇情? 特別留意曾自爆同黎明有一段情o既蘭子係呢個mv o既女主角! [不過都唔夠無線版mv有發瘟個“因財失義”女友陳梅馨做女主角咁經典…大家對呢個日播夜播o既mv有印象嗎?] 個mv係老套, 不過正所謂“橋唔怕舊, 最緊要受”…呢隻歌又確係經典, 百聽不厭! o黎喇, 係時候大家一齊o黎個“萬人大合唱”! 你唔係唔識唱呀?! Leon隨時會“第”支咪去你度o架喎…佢個style o黎o架嘛!)

而o個四首當時算係前所未有地多o既插曲s (不過我又真係好欣賞佢呢個安排, 勝在太公分豬肉又分得暈呀嘛!)…包括老黎o既"對不起我愛你" (呢隻就真經典囉…記得無記第一隻“勁雞推介”係邊隻歌嗎? 咪呢隻囉! 除o左因為o係劇中日播夜播勁hit外, 再一連兩個禮拜“勁歌推介”係咁推, 節目與節目間係咁播, 想唔識唱都幾難!)+"人在黎明" (其實我覺得呢隻歌都幾ok, 不過老黎li li lur lur, 其實唔係到後期去唱卡拉ok, 都唔知其實d歌詞exactly係講咩), 同埋發瘟o既"從未試過擁有"(留意:“擁…有…"兩個音係要好用力咁唱o既! 其實呢隻都唔弱o架, 好似拿o左三個禮拜冠軍), 同埋佢親自作曲+填詞+主唱o既"仍是痛在我心的你" (質素係不太高, 旋律同歌詞都係“repeat又repeat這旋律先算最強”…但係八/九十年代d流行曲o既特色就係咁o架啦! 同埋以一個業餘作曲填詞人o黎講, 其實都算ok, 而且聽多o左又覺得都幾好聽! 所以呢四首歌我都不時會翻聽同埋錄落mp3機度播)…o係每集片尾輪流播, 而四十集劇情裡面當然唔放過機會不停播啦…所以四首全數大hit, 當中又以“對不起”同埋“從未”再hit d…咁當然, 最hit o個隻一定係“多麼想用說話留住你…”啦, 無論你咩年紀, 你真係唔好話我聽你未聽過…否則我會鄙視你…!



(哈哈…連“人在黎明”mv都有啊! 又係好令人懷念的一首歌…但係睇呢個mv又不太能令人想起套劇! 只係覺得好殘暴! Mv另外o個位男角好熟面口, 有無人知佢係邊個呢?)


戲又hit, 歌又hit…呢套大製作當時有成40幾點收視…不過話時話, 其實接住佢上, 即我最喜愛o既暑期青春劇“浪族闊少爺”呢d咁o既小本製作, 都有40點收視…但當時o黎講又唔係超爆勁o個隻, 可能因為計算收視點o既方法同依家有D唔同!

仲有, 好欣賞當時“大眾電視”有個“長江一號&長江二號”爆料欄目 (唔知有無朋友記得?), 專係唔開名咁爆料…成日幫d電視節目或藝人改花名, 但係又改得好精警好到肉, 一睇就知係講緊邊個, 唔似得依家報紙雜誌o個d咩“媽咪姐爆料”欄目, 永遠睇完我都唔知佢想講邊個…最慘係個個睇唔明都走o黎問我, 但我自己都解答唔到!



當時“發瘟”呢個名, 都應該係佢o地幫溫兆倫改o既, 仲有“燒賣”,“天濛光”等…leon之後仲真係用o左呢個做佢作詞o既筆名 (隻歌好似係“我的感覺”)…仲有佢o地叫呢套劇做“呢世唔後悔”…真係簡單而好笑! 我當年最鍾意就係睇“大眾”呢個欄目!

一講起“今生無悔”, 真係令人勾起好多童年回憶…15年, 話咁快就過o左! 好令人回味的一套劇啊!