2006年5月8日星期一

5-8(mon) 鄭秀文的故事

有個“開心大發現”…有日唱k, 睇到張學友+湯寶如合唱o既“情濃半生”mv (其實我係第一次聽呢隻歌…咩有hit過o既咩?! 仲要係劇集主題曲?! 我真係無印象!)…居然俾我o地發現個mv o既男女主角係好嫩口o既張松枝(呢個一d都唔出奇)…同埋“天幕下的戀人”個大家姐何綺雲囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh, 我覺得十個晴天pig pig, 因為明明以為何綺雲係出道無耐, 廿歲出頭…但係呢個mv都應該有十年…咁佢細極都有限…分分鐘大過我o地?! 雖然佢個樣係比較成熟, 但我一路都以為佢係好細個…究竟佢出o左道幾耐? 今年幾大呀?!



仲有, 因為要借本珍藏陳年舊書“鄭秀文的故事”俾超級sammi fans容妹妹 (須知道我係一個比較早期o既sammi fan屎, 所以我擁有o既資源, 可能反而好多hardcore fans都無…但係我永遠都只係會暗“kaan”咁去支持o下喜歡o既歌手, 好似買o下書咁, 唔會有d咩“激情”行為), 就拿番呢本自93年買完睇o左一次就無再睇過o既書o黎睇o左一陣…嘩! 真係幾特別…十幾年後睇番同一本書, 感覺好唔同…尤其當發生o左咁多事, 見到佢十幾年後o既變化之後, 就更有趣!

內容主要係sammi口述講番一d自己童年o既生活瑣事, 再由王志淙同埋另一位人士執筆…講o既都係d生活片段, 而且每粒字都勁大, 行又分得疏…所以其實內容不太多, 有d扼錢…不過只係賣35蚊, 其實又真係唔算貴o既! 唔知呢本咁o既書, 當年除o左我仲有幾多人有買呢?!


(hoho…相信係sammi在香港電視的第一篇訪問…應該係“思念”年代!)

今次睇番最深刻係sammi自己話當年升中好想入英華女校, 點知事與願遺, 考唔到入去, 覺得自已好無用! 所以佢當時一諗起要返中學就提唔起勁, 好hurt…但係要知道其實佢入o個間係鄧肇堅維多利亞工業中學 (佢仲話個名好似“維多利亞公園”咁, 好怪喎! 呢個point幾好笑!)…都唔算
太差呀…更加唔覺得同英華真係差咁遠?! 而且以藝人o黎講, 佢讀呢間學校已經算係好好添…sammi, 你未免對自己要求太高喇! 同埋你咁講, 真係踩盡晒你o既校友…做人點可以咁坦白呢?!



另一樣好深刻就係佢話少年時代o既偶像係蔡楓華, 更加係為o左佢追“青春三重奏”…仲話佢同佢d家姐當時意見分歧, 佢o地支持鍾保羅, sammi就鍾意蔡楓華! 其實當年蔡楓華紅咁多, 估唔到都有人係同我一樣喜歡鍾保羅多d喎!

同埋, 佢仲話以前好鍾意睇 “乘風破浪”…因為覺得好勵志, 同學之間友情好深厚, 好感人…哈哈哈! 估唔到佢都鍾意睇呢套劇…因為我都好鍾意…雖然已經係30年前o既戲喇, 但睇番都唔算太out囉! 同埋反而覺得程可為幾有型!


(hoho…多年前影印落o既更多年前舊雜誌)