2006年3月21日星期二

3-21(tues) 演鬥廳+朱樂言舊視評之...《學警雄心》- 新紮師兄Crossover沖上雲霄 (2005-05-02 )

推介推介: 今日"娛樂直播"繼續有三哥苗僑偉o既訪問, 大家記住唔好錯過!

我真係唔明點解個"超級靚聲演鬥廳"真係可以次次都係o個幾個嘉賓, 每人至少出兩集...連個港姐陸詩韻都可以encore (雖則我都幾buy佢同埋佢都算唱得唔錯...至少好過李彩華小姐!)...不過依然愈睇愈高興, 因為真係超蝦碌,一片混亂...尤其係阿伍小生!

有一幕係兩組人都話自己o個邊贏硬, 跟住伍小生supposedly係接住關菊英講o野, 點知佢好似唔知講咩咁, o翕o左佢: "咁即係點呀? 你話點呀?!" 好funny, 全家一齊爆笑! 記一段好簡短o既台詞都亂晒籠, 我真係戥佢好辛苦...但同時, 又真係好有娛樂性! 我衷心明白點解要cast佢做主時! 但佢又真係好可憐o既, 作為"男廳長", 今次只得1/4隻歌唱...人人都有得solo唯獨佢無! 佢係唱得差, 但反正由day1都知, 你搵得佢做都預o左佢係咁o架啦...做咩唔俾佢唱兩咀等大家笑o下都好?! 依家呢個節目已經成為我每個禮拜必碌節目!

oh, 今集又有"義不容情"片段, 真係幾精彩o下, 搞到人真係好想睇番呢套戲...但點解要搵鄧健泓唱呀?! 佢簡直破壞晒成首"幾分傷心幾分痴", 佢o既歌唱水準真係一日比一日倒退...當年佢唱"直覺"時曾經令大家另眼相看過o架嘛!

Image hosted by Photobucket.com

繼續有朱樂言視評, 呢篇其實我上年提過o下, 不過無成篇quote出o黎...又係啜核之作! 仲要係關於三哥o既添! 食住個勢嘛!

-------------------------------------------------------------

《學警雄心》———新紮師兄Crossover沖上雲霄

-------------------------------------------------------------

無可置疑,《新紮師兄》是一出經典。

傑佬,型。
Fit佬,酷。
高佬泉,笑。
好姐,Camp。
穎芝,傻。脫下眼鏡的穎芝,嘩……
35歲以上的人碰上,一談起這些人物,總得消磨大半天。 [芒按: 我雖然無35, 但一樣係談起這些人物,總得消磨大半天!]

真懷念。原來劇集元素可以如此豐富---有愛、恨、火爆、激情,卻不減勵志,男子氣慨遇上女兒情長,傑佬與穎芝始終沒法走在一起,就像現實的康城影帝與影后……

接近完美的作品,如何翻拍?

20多年後,嶄新的Idea是Crossover《沖上雲霄》。

《學警雄心》從S4中挑出吳卓羲及陳鍵鋒再斬四?,脫制服做學生玩勵志,方程式是新舊交融,《沖上雲霄》有吳鎮宇及陳慧珊壓陣,《學警雄心》找來陳年的老前輩---五虎的苗僑偉及第一代黃蓉米雪,你認識他倆嗎?

苗僑偉米雪的中年魅力

苗僑偉紅過,但未算最紅。

記憶最深應是1982年的《飛越十八層》,但演魔鬼的馮淬帆更搶鏡。後來的楚留香輸在身體笨重[芒按: 點可以咁話我o地三哥o架...哈哈!],怎及鄭少秋的飄逸瀟灑?真正高峰是《天師執位》,譚詠麟的歌,翁美玲的俏,劇本哀怨動人,愛得痛心,苗僑偉無須怎樣演,也贏得掌聲。

紅了6年,跳槽電影界,瞬間消聲匿?。趁這機遇搞生意,反而成了大老闆。近幾年放了盤,復出,想不到一樣人氣鼎盛,雜誌訪問忙過不了,始終,娛樂圈興懷舊。《學警雄心》的他不覺蒼老,演惡形惡相的教官,中年的男人味恰到好處,久休複出,演技當然有點生疏,但他從來都不是演技派,所以不會礙眼。戲到中段,他也漸入佳境,生活戲勝在自然,他最厲害的武器是懂得笑,淺淺一笑,中年魅力便澎湃,戲中薛凱琪當他是偶像,合理。

米雪的一張臉,是奇。身材,是神。

計計多少歲?令人嚇一跳。複出當吳卓羲的阿媽,仍可嬌嗲,仍可談情,不叫人感肉麻,真厲害。母子戲拿捏自如,輕輕鬆松又有生活感,令吳小生也增添生猛,這份功力不簡單。新一代媽咪,市場極度渴求,為何之前不見伯樂? [芒按: 呢段好似上年quote過! 我話米雪係keep得超好, 但拍三哥都太姐弟feel喇!]

米雪加上苗僑偉,新鮮感殺曬,令《學》劇的中年戲不會沈悶,反而帶來清新。主打的小生花旦又如何?

吳卓羲時裝遠勝古裝[芒按: 呢個絕對贊同, "西廂奇緣"個張君瑞簡直嚇死你!],帶點反叛不羈,更食正戲路。我不喜歡他的「三白眼」聲音也太重鼻音,但相信女孩子不介意。外形算冠絕同儕,不過演技仍須尋求突破,以《學》劇來看,便沒法脫離《沖上雲霄》的影子。

蕓蕓學員,陳鍵鋒最穩

我較欣賞陳鍵鋒。負面新聞不絕,的確影響觀感,與薛凱琪玩PuppyLove,也難令觀眾投入[芒按: 記得連陳小生本人都話睇到想嘔!]。但看得深入一點,他確實演得穩,倔強性格是學員中最突出的,遇上老前輩如錢嘉樂亦毫不怯場,眼神最有戲,比起《沖上雲霄》,成長了。不過,輸掉觀眾緣,亦沒可能上位,陳小生,請小心。

薛凱琪處女演出,生硬是預計之內,但若不嫌頸長,外形算甚討好,少女味道自然散發,實在沒法想象,楊怡竟與她同齡?《學》劇的楊怡像老了10年,土味的發形與衣著害苦了她,連演技也像減分,姐仔地位真令人擔心。 [芒按: 係啦...上年都講過, 楊怡o係"學警"?面個look真係o徙o左佢! 同埋fiona真係唔好剪短頭髮...嚇死人! o個時心諗, 原來髮型真係有咁大大大o既影響...依家即刻靚番晒!]

人,評夠了,評戲。

《學警雄心》與《新紮師兄》最大的不同,是將所有戲局限在警校發生。30集大結局,就是畢業之時,集集步操,最後看到的,也是大步操,而非警匪搶戰,或者傑佬力鬥奸上司韓斌。劇本上為何要如此局限?真不明白。應該是刻意求新吧。但集集操練,看多了也膩,最後10集如何製造高潮?真期待去看。