2006年5月26日星期五

5-26(fri) 飛短留長父子兵

睇o左個幾禮拜“飛短留長父子兵”…都ok o既! 個劇種係d輕輕鬆鬆o個隻, 又係新題材…講飛髮舖, 都叫有d新意! 仲要介紹一個新景點…赤柱, 講佢新舊兩面! 懷舊o個面…其實都幾吸引呀! 繼上次朗豪坊之後, 又以劇集sell新景點…不過呢招真係幾work o架喎, at least睇完套劇我真係去多o左好多次朗豪坊…哈哈哈! 尤其鍾意搭o個條長電梯…最好佢真係可以聽我講, o係個商場整條大型“sur”滑梯或者好似我最鍾意玩o既西九龍廣場o個個繞住商場頂o既過山車…實可以再增加多d人流!



不過套劇個卡士真係好唔吸引…即使為o左呢期好buy o既鄭嘉穎而睇呢套劇, 但佢d女角真係好唔得! 佢同松松姐姐真係點睇都無辦法覺得襯, 雖然松松姐姐實際上仲細過嘉穎仔, 但感覺真係老過佢好多!

同埋真係sorry呀…松松姐姐, 你個感覺真的很out! 以前你堅持走“玉女中的玉女”路線, 我都可以欣賞你的堅持, 但你堅守“保守+密實”的防線你就繼續堅持啦, 那怕你o既信念在娛樂圈根本就生存唔到…點知搞o左好多年忽然又o黎個“大解放”, 又拍性感照又拍接吻戲…真係o徒晒! 其實你做得藝員又咩都唔肯拍, 當初都俾你紅到都已經好奇怪…點知忽然你又轉性, 搞到人都唔知你想點?! 同埋近年o黎o既你, 比起初出道時o既松松姐姐 (尤其“天涯歌女”時o既驚為天人處女電視劇演出), 簡直係演技+歌藝大倒退, 個樣仲怪o左好多…我都唔知你發生咩事?! 近期重溫o左你o既成名作“天涯歌女”o既精彩片段, 再睇番依家你o係“飛短留長”o既演出…我真係好想同你講…“你發生咩事呀?”



松松姐姐係好唔得, 不過陳敏之更唔掂…唔知點解, 始終都係覺得鄭嘉穎同周麗淇最襯! 不過鄭嘉穎o係呢套劇都無“天幕下的戀人”咁靚仔, 佢都係d頭髮再長d好樣d…我諗呢套劇真係拍o左一段時間, 比“天幕下”更早! 同埋大家有無留意, 佢o係呢套劇又係叫阿朗?!

仲有做陳松伶個妹o個個落選港姐關伊彤, 真係同松松姐姐有幾分似樣, 搵佢o地做兩姊妹又幾o岩…仲有我最唔buy o既劉綽琪小姐 (好彩佢依家終於離開o左無線) 又係做佢最適合o既克人憎角色…真係o岩晒佢! 佢d戲真係咁多年都咁屎!



最搞笑係譚小環同黎耀祥呢對…唔知點解自從睇過佢o地o係“謎情家族”o既“兩人合演一角”演出, 總覺得佢o地係“同一個人”…所以依家見佢o地談情覺得好搞笑! 仲有阿1994年港姐冠軍譚小環小姐…佢真係醜樣o左好多, 近鏡皮膚仲好差添! 唔知點解逢係“4”字尾o既港姐冠軍都有一個共通點…佢同2004年o既冠軍徐子珊小姐一樣, 又係只係選o個日靚o左一晚咁多…當日佢o地都係實至名歸, 但之後睇番你又會覺得超級匪夷所思!



第二線o個套“火舞黃沙”我都仍然無睇, 只係偶然larp到少少, 果然係成套劇都好“黃gum gum”, 好點題囉…唔知點解令人諗起當年o既“怒劍嘯狂沙”?!

oh, 話咁快下個禮拜亞視就上我最喜愛o既“情陷夜中環2” 喇…好期待啊! 但係今集係全新角色, 全新行業…唔做保險, 唔知d主角會做咩呢?!

仲要安排o係近年o既新“台慶日” (注意: 近幾年亞視台慶已經唔再係323, 而係529)播呢套亞視金裝台慶劇…係威係勢咁囉! 不過要同無線套師奶熱捧劇“火舞涼瓜” (呢個名唔係我作o架, from“高朋滿座”…)正面交鋒, 都應該有d危險!

15 Comments:

Anonymous 匿名 said...

The series with Kevin Cheng and Nnadia Chan is receiving so much publicity! It looks/sounds really good! AND it has higher ratings than "火舞黃沙". Woohoo! Go Kevin!

Oh, and I heard Sharon singing her song from the new TVB CD and she can't really sing at all. I have to agree with you that I was surprised Linda Chung can sing that well. I think she's much better than Bernice. Bernice just doesn't sing that good and I don't understand why someone would want to help get her own CD out!

2:32 上午  
Anonymous 匿名 said...

唔知點解, (我so far 睇過兩集), 硬係覺得松松姐姐好唔順眼 (我曾經都鍾意佢, i mean 天涯歌女年代加兒歌前期), 但而家就見到佢想熄電視...(well, 我見到譚小環係即刻轉台)
好同意你講的, 佢兩個真係勁跌watt, 尤其係譚小環, 佢選當日我都好buy 佢, 覺得佢好sweet, 但佢消失左一段時間後再出番0黎, 我就覺得佢好唔大體, 好俗氣
我記得之前阿松松姐姐好堅持唔拍親熱戲/接吻戲, 我一方面覺得佢咁樣不如唔好做演員, 都唔專業; 但另一方面又欣賞佢呢一份執著, 覺得佢個人好純品。但後來佢又話可以拍親熱戲, 又著得性感, 唉~ 我就開始鄙視佢喇, 覺得佢為左娛樂圈的名利而放棄著自我囉

11:55 上午  
Anonymous 匿名 said...

我作為一個咩電視都睇既人....
我睇左飛短留長一個星期...
都冇再睇lu...
因為我覺得好悶law...
佢呢套野講剪頭髮...又唔係講得好多...
又唔見鄭嘉穎有剪下頭髮...
講親情....又唔感動...
講感情....又唔浪漫深刻..
唔係鄭嘉穎我都唔會睇佢一個星期...
睇左唔知咩出黎...
相比之下...
台灣有一套劇叫愛情魔髮師...
一樣都係講舊同新既飛髮舖...
但係人地有好多剪頭髮既鏡頭...
都有講親情...講得都幾感動...
有講感情...幾浪漫..
雖然有o的荒唐既劇情...
但我覺得好過咩都冇講咁law!!

1:21 下午  
Anonymous 匿名 said...

我記得阿松松姐姐同發瘟好耐以前有套"仙侶奇緣", 當時覺得好好睇架. 反而"天涯歌女"我就麻麻. "飛短留長"呢套野我一集都冇睇過, 都係因為有佢同懶音王咋!

2:24 下午  
Anonymous 匿名 said...

終於等到阿芒姐你講「飛短留長」,好o野。
唉,都唔明點解要咁委屈鄭嘉穎,搵松松姐姐同陳敏之襯佢,攪到我想追落去o既意欲大打折扣。
先講陳敏之。佢每次一出場,坐我隔離o既阿媽,就會忍唔住話(我強調,係每一次);嘩,你睇O下佢,塊面咁腫O既!成個發水麵包咁,包過唔包......(下刪一百字) 然後佢一開口講O野,我阿媽又會話(我再強調,亦都係每一次):哎呀!你閂咀啦!又懶音、又吵耳、又唔夠氣!你估你係狄娜咩......(再下刪一百字) 攪到每一次陳敏之出場,我就好想mute佢,想佢收聲。反正有字幕,我都仲追到劇情。
再講松松姐姐。佢太瘦啦,瘦到一個地步,影佢側面鏡頭而佢又要講對白o既時候,我就見到佢條頸筋,好驚呀。仲有佢大部份o既戶外鏡頭,佢d對白都係後期再配落去o既。雖然都係佢自己配番,不過成件事已經唔同晒啦。唔知點解要咁做呢?
仲有阿丹爺個爸爸角色好蠻不講理囉。佢有事入o左醫院,一家大細連埋個仔o既女朋友都去探佢。人地要做o野,要走先。佢就話人地無佢心呀、無禮貌呀、無家教呀咁。喂,大佬呀,要搵食o架。唔做o野你養呀。
唔該鄭嘉穎多d出場啦,如果唔係我真係搵唔到理由再睇落去。

4:33 下午  
Anonymous 匿名 said...

你提開高朋滿座..俾我叉少少話題先

裝左無線新電視..更發覺無線既編劇超無能!!
2006年5月24日既高朋滿座既故事..竟然同而家新電視重播1992年版既卡拉屋企一模一樣
最令人"O"咀既係..個女主角係同一個人..盧婉恩!!肥媽!!
係1992年就迫白頭佬楚源講"我愛你",係2006年就迫鐘景輝講..
唯一可慶幸既..經過14年..肥媽個樣係冇咩點老過..真係駐顏有術
但!!!!!無線既編劇經過14年都冇進步過!!!
故事內容似都算啦, 連D細節(搵塊綠葉係男主角面前打電話同老婆講我愛你)都一模一樣!!
有冇搞~~~~~~~錯(卡拉屋企口頭禪,同我差唔多年紀有睇開電視既..一定明我講咩)

講番飛短留長..阿虫虫姐姐真係..佢前2日話精心裝扮個look..都只係換得"娘"同"out"2個字law..佢以前個清純脫俗look去左邊??
另外..譚小環嘛..佢曾經都係信和既賣相天后..不過佢而家瘦左好多好多..d皮好皺..五官成日皺埋一舊就叫俾左戲..真係唔怪得佢唔紅起

12:10 上午  
Blogger 芒姐 said...

polly,

哈哈哈...無線d處境喜刻又真係愈寫愈差o既…卡拉屋企當年都好鍾意睇, d人好鍾意o係度 “yeah yeah yeah yeah yeah”好多聲o架嘛! 初期都幾好笑, 但到後期我覺得有d走火入魔, 太過天馬行空囉!

松松姐姐同譚小環無論係外貌同氣質都變晒…原來好多女人都係肥d飽滿d反而仲靚好多, 松松係咁, 小環又係咁! “天涯歌女”年代o既松松姐姐, 幾可愛呀! 94年o既譚小環就更唔在講, 雖然塊面有d包, 但極討人喜愛…依家瘦+殘到有d似d惡後母! 當年去信和買過佢d相o既朋友, 應該拿出o黎懷緬o下可愛o既小環!

11:52 上午  
Blogger 芒姐 said...

Rona,
可能當初拍呢套劇時, 鄭嘉穎都無依家咁紅, 所以搵d咁o既女主角拍佢…畢竟松松姐姐雖然係走晒樣, 佢始終都叫做無線多年o既福將, 又話有親佢d劇都係收視保證! 不過佢確係點睇都同鄭嘉穎唔襯囉!

佢d對白係配落去o既咩? 其實我無咩留意, 每次都係開住個電視但做緊第二d o野, 因為呢套劇真係吸引唔到我全神貫注去睇!

陳敏之小姐就更加嚇死人…連佢都有得做女主角?! 佢講o野一舊舊都算啦, 以為佢係大美人, 點知睇落佢個樣都係好茄喱啡…當年佢做小室徒弟時, 仲話佢係翻版陳慧琳…雖然我都不特別喜歡kelly, 但都要講一句: sorry晒呀, Kelly! 無線仲要成日俾佢呢d懶音王做主持 (other eg. 包括陳彥珩, 黃紀瑩等), 唔講得難聽o個個都唔搵…我只係想話: 係咪玩o野呀?

其實o係呢套劇入面, even鄭嘉穎都無依家咁靚仔~

12:03 下午  
Blogger 芒姐 said...

TFIL,
松松姐姐套 “蜀山奇俠之仙履奇緣” 應該係同佢個“最佳螢幕情侶”鄭伊健拍o既 (其實我唔明點解會搵佢拍鄭伊健…雖然我知有好多人覺得佢o地好襯, 但我真係唔覺) , 發瘟就同佢合唱隻主題曲 “正義柔情永在” (亦都係我o地o既卡拉ok騎呢飲歌之一…個卡拉ok版mv仲要係佢o地兩個古裝親身上陣, 好騎呢o架!)…不過其實當年松松姐姐所有歌都係同發瘟合唱, 因為佢o地間娛樂唱片公司只係得佢兩個+羅文…實在又係騎呢!
我反而麻麻地“仙履奇緣” , 可能因為我不大buy古裝…不過我又好鍾意睇呢套之前一年o個套“蜀山奇俠”喎…即係有關禮傑做警我師兄, 仲有楊寶玲同李婉華個紫青雙劍o個套…o個時仲成日同d同學拗邊個鍾意紫色, 邊個鍾意青色…我就鍾意紫色喇! (其實so far我都無咩聽過人話鍾意青色)

12:14 下午  
Blogger 芒姐 said...

小蚊,

其實呢套o野就咁用來”送飯”都ok o既, 要我坐o係度好認真咁睇我又唔會喇!

咁又係, 我都認同d剪髮場面實在太少喇…唔知之後20集會唔會多番d呢?

12:17 下午  
Blogger 芒姐 said...

雪人,
松松姐姐就係衰在一開始就係 “無演員道德”, 咁算啦, 當你個人肯堅持原則, 咁都欣賞你份執著, 點知一個屈尾十你又走去放棄原則…牆頭草, 點講都講唔通, 輸晒!
譚小環其實只係選o個一日係最靚o既, 之後已經開始跌watt…最錯就當然係五音不全走去做歌星啦…情況同何婉盈一樣, 又係本來好受歡迎, 一走去做歌星咪錯晒囉!
同埋佢兩個都係成日暴肥暴瘦, 小環有一期漲到俾人叫佢 “西環浮屍” (佢o個時塊面真係好好好腫), 依家又瘦到塊面lip晒好恐怖; 松松姐姐o係呢套劇就勁瘦, 但佢近幾個月做 “超級靚聲演鬥廳”又係變到成個水桶咁, 都好fluctuate囉! 唔知佢兩個搞咩?

12:31 下午  
Blogger 芒姐 said...

Bc,

I didn’t know that this series gets even higher ratings than "火舞黃沙"…that’s really weird then…although I think both series aren’t good!

Haha…for the CD, what’s worse is that Sharon has once been a singer, that makes it even more disappointing! I can’t understand why TVB “include” her in the list since she’s not popular and can’t sing well…?!?!?!?!??!?!?!

12:35 下午  
Anonymous 匿名 said...

我都無睇啦!講真我好憎陳敏芝同陳松0。松松姐姐做戲一向都好作狀。

不過講到襯,不得不提鄭伊健,果時,笑看風雲係殮房帶上介子果一幕,都好經典

12:09 上午  
Blogger 芒姐 said...

其實我真係唔明點解成日搵伊面拍松松, 我唔否認佢o地係90年代其中一對最經典螢幕情侶, 但我個人又真係不太覺得佢o地襯喎...好似話計埋客串, 佢o地總共合作過7套劇...我記得o既就有"笑看風雲", "婚姻物語", "仙履奇緣", "92鍾無艷", "月兒彎彎", 好似仲客串o左幾集"我愛玫瑰園"...唔知仲有邊套呢?!

o個幕好似係o係醫院唔係殮房嘛? 咁死怖會嚇死晒d觀眾喎! 我個人就唔係特別喜歡"笑看風雲", 但我身邊就有好多"笑看"fans, 成日同我講劇情...我最記得o既, 反而係佢首主題曲囉!

5:15 下午  
Blogger 芒姐 said...

睇到一段關於呢套劇o既評論, 我覺得幾搞笑o下, 尤其係"個性帶點模糊,年齡也帶點模糊...。"哈哈哈哈哈!

..."周麗淇換上松松姐姐,效果又會變成怎麼樣?師奶Fans應該高興。陳松伶身形Fit如舊日,笑臉總會掛上,任何時候都提醒觀眾,這是討好的女主角。結果,不怕老套的話,應該非常入屋。個性帶點模糊,年齡也帶點模糊,不失是好事。"

5:16 下午  

發佈留言

<< Home