2005年8月22日星期一

8-22(mon) 生日禮物

襯住牛一, 破禁公開一張多年珍藏…其實係咁o岩執o野摷到o既! 之前同d朋友仔講開年少時寫信俾“明星”或者寫信去香港電視o既事跡…其實之前o係呢度都披露過少少, 最經典莫過於寫信俾陳妙瑛…當年都唔敢話俾人聽, 淨係俾過我表姐睇…依家睇番當然無所謂啦, 更加唔介意俾人知…因為我覺得幾鬼好笑添!

年少時o既我係走d成熟路線, 寫信俾明星係唔多配合我o既人物性格o架嘛…但十年後o既今日睇番呢d珍藏, 都真係好好笑, 好抵死…差d唔記得我都有瘋狂過o架, baby!

o黎喇…大家可以瞪大雙眼睇清楚我o既珍藏喇…一份10年前o既特別生日禮物…

Image hosted by Photobucket.com

除o左簽名相, 仲有親筆回o既信添…係咪勁先?! 可能因為我係佢頭幾個fans, 所以有咁o既待遇! 事關佢當時都唔係話好紅 (而大家亦應該會記得我講過話最鍾意“鋤強扶弱”, d歌星明星一多人鍾意, 我又無咁鍾意喇…好似當年o既sammi同千嬅咁…事關佢o地都無咁需要我支持啦!), 應該係o岩o岩播緊“婚姻物語”, 我好鍾意睇呢套戲, 亦好欣賞陳妙瑛o架! 當年o既佢作為新人, 真係演得好好! 哈哈! 估唔到我曾經係陳妙瑛fans呢?! 今次真係你估我唔到!

我覺得呢張相+信應該比起張玉珊cd更有份量, 更應該可以憑相換取LF產品…同我另一位偶像邵美琪一齊分享囉!

Image hosted by Photobucket.com

(除o左陳妙瑛, 我記得我仲好似寫過一封英文信俾李綺虹, 寄過幾封信去香港電視o既讀者信箱…包括投訴佢因為播“梅花三弄”而腰斬我好鍾意睇o既“開心華之里”; 仲有o係睇完1995年新秀之後, 即刻寫信去問佢究竟楊千嬅同鄭秀文係咪有咩關係, 點解會似樣似成咁…仲叫佢o地介紹o下楊千嬅o既資料…哈哈! 真係好騎呢!)